Vrátenie tovaru

Prajete si uplatniť právo na vrátenie tovaru do 14 dní či reklamovať poškodený tovar? 

Je nám ľúto, že to nevyšlo. Stiahnite si prosím formulár na odkaze pod týmto textom, ktorý vyplňte, vytlačte, podpíšte, vložte do zásielky s vráteným tovarom a zašlite na našu adresu. Balík je potrebné dostatočne zabaliť, aby sa predišlo poškodeniu zásielky počas dopravy. Vašu reklamáciu vybavíme do 30 dní od doby nahlásenia, v drvivej väčšine prípadov však skôr. V prípade odstúpenia od zmluvy Vašu žiadosť vybavíme do 14 dní od obdržania tovaru.

Formulár na vrátanie tovaru .pdf - Regals.sk

V prípade vrátenia zásielky pošlite balík na adresu dopravcu, pomocou ktorého balík odosielate. Tzn. ak posielate zásielku späť cez SPS, musíte ju poslať na depo SPS.

Pri odosielaní uveďte všetky nasledujúce informácie:

sps

Adresa dopravcu SPS:
Frogman s.r.o. / 28174N
Bratislavská 785
Trenčín-Záblatie
911 05
Slovensko

slovenska_posta_logo

Adresa dopravcu Slovenská pošta:
Frogman s.r.o. / 28174N
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín
Slovensko

Ak chcete poslať balík priamo na adresu našej spoločnosti, použite nižšie uvedenú adresu:

regals_cz_adresa

RockFast s.r.o./Fulfillment
CTPark Prague North 1
Hala: D8.7B část B
277 45 Úžice / Kozomín
Česká republika